∴ Agencja reklamowa Arek tworzy internetowe strony www, już od 2002 roku ( Internet Archive )
∴ Zapewniamy indywidualną obsługę oraz dysponujemy kompleksową ofertą.
Pomagamy w podjęciu strategicznych decyzji, aby inwestycja była maksymalnie wykorzystana.
∴ Projektujemy strony www zgodnie z najnowszymi trendami, nowymi technologiami i specjalistyczną wiedzą.
Tworzymy strony internetowe zgodnie z oczekiwaniami użytkownika, zawsze działając na korzyść odbiorcy.
∴ Bez względu na to, czy jest to prosta wizytówka internetowa, bogata strona internetowa, czy reklama internetowa
– nasze usługi są skuteczne i tanie w porównaniu do innych ofert rynkowych w podobnej jakości.
∴ Profil naszej agencji w Envato Market został założony, aby sprawnie współpracować z tymi Klientami, którzy rozważają wykorzystanie gotowych rozwiązań.
∴ Funkcjonowanie strony www jest możliwe tylko dzięki wykupieniu nazwy domeny. Zawartość strony www może pojawić się w sieci internetowej tylko dzięki usługom hostingowym.
Nasi pracownicy zapewniają wszystkie niezbędne usługi od najprostszych, aż po skomplikowane i czasochłonne.
Strony www:
• Domeny
• Certfikat bezpieczeństwa SSL
• Hosting
• Projektowanie strony www
• Tworzenie stron internetowych
• Wizytówka internetowa w postaci zamkniętej
• Edytowalna strona www, system zarządzania treścią-CMS
• Audyt strony www
• Optymalizacja strony www / SEO
• Pakiety promocyjne
Wykonujemy niemal każdy rodzaj strony internetowej dla odbiorcy biznesowego.
Dostosowujemy środki do potrzeb Klienta.
Wykonujemy wszystkie niezbędne czynności, które mają służyć prawidłowemu funkcjonowaniu biznesowej strony www.
Może być to prosta czytelna wizytówka internetowa, ale też możemy wykonać stronę, którą można łatwo wzbogacać o nowe treści.
Strony www – reklama lokalna
Precyzyjne rozpowszechnianie reklamy
Wykonanie dobrej jakościowo strony www umożliwia dotarcie do określonego z góry odbiorcy.
Internet udostępnia wiele funkcjonalnych narzędzi, pozwalających na wprowadzenie informacji do obiegu publicznego.
Dzięki posiadaniu własnej strony www można tworzyć dowolne treści reklamowe, a następnie szybko i tanio rozpowszechniać.
Sieć internetowa jest bardziej sprawna i tańsza niż tradycyjne środki promocji, jak np. reklama outdoorowa.
Więcej o reklamie strony www i biznesu lokalnego, można przeczytać w naszej publikacji:
Specjaliści od reklamy lokalnej →
Lokalna
reklama biznesu, lub wydarzenia: ulotki vs. strona www !
Odpowiadamy jakie są koszty dotarcia do grupy docelowej.
Intellect
Proste tworzenie stron biznesowych
Szablon Intellect to wielostronicowe rozwiązanie do tworzenia stron z edytorem Przeciągnij i Upuść.
Do stworzenia strony www na podstawie tego szablonu nie są wymagane żadne umiejętności w zakresie kodowania!
Sprawdź możliwości, a wybrany szablon zakupimy dla Ciebie z 20% rabatem →
Reklama internetowa:
• Pozycjonowanie strony internetowej
• Strony satelity
• Copywriting
• Social media
• Pakiet All in One
Reklamy internetowe, usługi →
Przykładowa strona www →
Hosting:
Udostępniamy miejsce na dysku, właściwe zabezpieczenia, oprogramowanie i nadzór nad informacjami, które podlegają usłudze hostingowej.
Darmowy hosting, Tania reklama internetowa →
Własna medialna wizytówka biznesowa !
Zapytaj, napisz, zamów >> a_rek@tlen.pl <<
⋅ Strony www ⋅ Hosting ⋅ Reklama internetowa ⋅
Jakość strony www
Wybór własnej, skutecznej strony internetowej
Wizytówka internetowa lub własne strony www, to wygodny sposób komunikacji, a przy tym dobra, darmowa reklama w internecie.
Internet jest łatwo dostępnym, popularnym i skutecznym środowiskiem, w którym warto zamieszczać aktualne treści.
Wirtualny przekaz, jaki dokonywany jest z pomocą własnej domeny internetowej, można porównać do tradycyjnej formy przekazu.
Każdy może udostępniać w indywidualnie wybranym zakresie oraz w dowolny sposób. Upraszczając, personalia można zapisać ołówkiem na skrawku kartki. Można ją przypiąć do tablicy ogłoszeniowej itp.
Jednak właściwą formą wydaje się dbałość o wizerunek, co decyduje o posługiwaniu się elegancką wizytówką, czytelną kartą biznesową, a w dalszej kolejności innymi materiałami, jak foldery, wydawnictwa.
Tak przygotowaną formę prezentacji chętnie się eksponuje, a odbiorca traktuje z należnym szacunkiem.
Jest to ważne, szczególnie w obecnym natłoku informacyjnym. Wizytówka internetowa jest więc elektronicznym odpowiednikiem tradycyjnej. Kartę biznesową, folder, album, czy nawet książkę, można porównać do rozbudowanej witryny internetowej, która posiada wiele podstron z bogatą treścią.
Do takich wartości chętnie się wraca, często sprawdzając ich aktualność.
” Strona www oraz adres e-mail ze znacznikiem domeny
są podstawowym wyznacznikiem rzetelności firmy “
Własna strona internetowa umożliwia niemal nieograniczoną ekspozycję treści w przestrzeni publicznej.
Przy tym, jako reklama internetowa, w porównaniu do reklamy tradycyjnej, jest praktycznie najtańszym nośnikiem informacji.
Istotą posiadania własnej strony www, jest niezależność od warunków organizacyjnych i finansowych, które obligują przy zamieszczeniu informacji na gościnnych portalach informacyjnych i reklamowych.
Zamieszczenie podstawowych lub rozszerzonych danych, wiąże się z wieloma ograniczeniami, lub koniecznością wysokich opłat.
Prawidłowym modelem promocji w internecie, jest umiejscowienie tam odnośników, odwołań do treści zawartych na własnej stronie internetowej.
Reasumując, optymalnie korzystną inwestycją jest dobrze wykonana strona www, której adres wraz innymi danymi, będzie umieszczany w sieci, jako darmowy wpis, lub płatna reklama internetowa.
Podstawowa wiedza właściciela, na temat funkcjonowania strony internetowej nie jest konieczna.
Istotnymi dla zlecenia usługi czynnikami są:
• określenie celu (jaka informacja, gdzie ma być skierowana, jaki jest oczekiwany skutek)
• określenie funkcjonalności (czy strona będzie pasywna, aktualizowana, itp)
• przewidywanie stopnia widoczności i dostępu do strony (pozycjonowanie)
• wstępne określenie budżetu
Strona internetowa oraz usługi z nią związane, mogą funkcjonować w wielu konfiguracjach. Niektóre z nich można rozwijać.
Strona www
Strona internetowa wraz z podstronami oraz narzędziami do zarządzania treścią
• Nazwa domeny, jej dobór jest główną decyzją rzutującą na satysfakcję użytkowników. Powinna być charakterystyczna na tyle, aby można było ją zapamiętać.
Dobrą decyzją przy wyborze nazwy, jest jak najlepsze dopasowanie ciągu liter, do przewidywanego sposobu wyszukiwania przez użytkowników.
Jedynym polskim podmiotem rejestrującym domeny jest NASK, który udostępnia je z pośrednictwem partnerów, pobierających prowizję.
Domeny własne, już używane, lub kupione na rynku wtórnym, można transferować.
• Hosting, wraz z usługami towarzyszącymi – jest niezbędny, aby rozpocząć tworzenie strony internetowej. Hosting jest miejscem na dysku, wraz z oprogramowaniem i usługami towarzyszącymi.
Dobry hosting może być tani, ale musi mieć odpowiednie parametry. Istotne są między innymi: powierzchnia, transfer, zarządzanie treścią i dostępność usług związanych.
• Projektowanie strony www – jest zależne od warunków i narzędzi.
Projektowanie strony internetowej, to nie tylko właściwe rozmieszczenie tekstu, oraz grafiki.
Prawidłowo rozumiany design związany jest z merytoryczną poprawnością, logiką, funkcjonalnością UX Design.
Należy zwrócić uwagę, by wykonywana strona internetowa była stroną responsywną (RWD), lub posiadała uproszczoną wersję mobilną, w celu użytkowania na urządzeniach przenośnych.
Istotnym czynnikiem jest możliwość rekonfiguracji, modyfikacji strony.
Bardzo praktyczne i korzystne finansowo jest wykorzystywanie szablonów oraz gotowych motywów.
Dzięki temu każdy administrator lub użytkownik ma ułatwione zadanie i zapewnioną pomoc autorską.
Szablony i motywy obsługiwane są dzięki systemowi zarządzania treścią – CMS.
Jednak nawet płatne wersje, zawsze posiadają różne ograniczenia.
Niektóre z nich, można zrekompensować odpowiednimi wtyczkami – Plugin.
• Standardy strony www
Architektura witryny internetowej wykorzystuje zazwyczaj statyczną stronę główną,
jako element ukazujący się po wywołaniu adresu strony.
Na stronie głównej umieszczona jest podstawowa treść wizytówki,
wraz z linkami, zakładkami menu, prowadzącymi do pochodnych stron.
Takie podstrony to:
– informacje o firmie
– oferta
– galerie
– strona kontaktowa, mapa
– aktualności, blog
– formularze
Funkcje strony www
Nowością, choć rzadko praktycznie uzasadnioną, jest strona typu One-Page.
Rozwiązanie typu One-Page powinno być stosowane dla stron dość ubogich w treść i grafikę.
Elementami integrującymi stronę z przestrzenią wirtualną są odniesienia, aktywne linki zwrotne do social media jak Facebook, Instagram, Twitter, Goldenline itp. , oraz portali, stron partnerskich.
Innymi elementami integrującymi są usługi Google Maps, Google Analytics, oraz zgłoszenia do wyszukiwarek internetowych.
Wykonana strona internetowa może być przygotowana do dalszej optymalizacji treści – SEO, a co za tym idzie do lokalnego pozycjonowania strony, lub jej słów kluczowych.
Należy pamiętać, że pierwotnym czynnikiem sukcesu strony jest prędkość jej ładowania.
Nawet najbardziej wartościowe, zachwycające strony, skazane są na brak odwiedzin, jeżeli nie są wykonane prawidłowo. Dzieje się tak, również dzięki specyfice algorytmów wyszukiwania Google, Bing, etc.
Promocja strony www
• Audyt strony www pozwala na precyzyjne określenie czynności, niezbędnych do udoskonalenia mechanizmów i treści.
Promocja strony www o niskiej jakości, choć jest możliwa, to jednak powinna opierać się na sprawdzonych walorach. Takie działanie jest wydajne, tańsze.
Audyt strony może pomóc w podjęciu decyzji, w zakresie sposobu dalszej promocji strony w internecie.
• Reklama internetowa służy optymalnemu uwidocznieniu treści zamieszczanych w sieci.
Ma być widoczna dla tych, którzy poszukują tych, lub podobnych treści.
Truizmem jest stwierdzenie, że reklama jest niezbędna ze względu na konkurencję.
Fakt, że w przestrzeni publicznej istnieje nadmiar informacji, powoduje bardzo duże utrudnienie w przedstawieniu własnej.
Wobec tego należy systematycznie umieszczać aktualne treści wysokiej jakości, w miejscach precyzyjnie ustalonych.
• Copywriting jest usługą tworzenia treści.
Dobry copywriting to spełnienie oczekiwań, zadysponowanych konspektem inwestora.
Usługa winna być wykonana umiejętnie pod względem merytorycznym oraz strukturalnym. Powinna być oparta o mechanizmy percepcji, zasady reklamy, przewidywać skutki działania, interakcje.
Innymi słowy umiejętnie napisany tekst powinien satysfakcjonować nadawcę, odbiorcę, a także uwzględniać pośredniczące w przekazie media cyfrowe.
Sprawdź jak i gdzie umieszczać reklamy internetowe i ogłoszenia >>
Dlaczego warto zdecydować się na nasze usługi ?
… ponieważ Reklama nie ma dla nas tajemnic, a internet jest zaledwie jej częścią.
Strony www, dobra, tania reklama internetowa
Zapytaj, napisz, zamów >> a_rek@tlen.pl <<