Logo, nośniki komunikacji wizualnej dla firmy PBDiM w Mińsku Mazowieckim.
Reprezentacja i komunikacja wizualna firmy.
Logo, identyfikacja i komunikacja wizualna
Działalność gospodarcza i publiczna związana jest z koniecznością funkcjonowania w sposób otwarty i czytelny.
Wyraźne określenie roli uczestniczących stron, pozwala na skuteczne prowadzenie działalności w sferze publicznej.
Dlatego powszechnie stosowane są środki wizualne, które pozwalają na szybkie przekazanie podstawowej treści, którą potem można rozwinąć.
Umożliwiają to rozmaite akcesoria i graficzne nośniki komunikacji wizualnej, a w tym indywidualnie projektowane reklamy oraz materiały marketingowe.
Logo, logotyp – graficzne nośniki komunikacji wizualnej
Na podstawie umieszczonych wyżej fotografii można zauważyć, że u podstawy wzajemnej komunikacji leży logotyp lub logo – graficzny znak rozpoznawczy.
Wszystkie reklamy, akcesoria, nośniki informacji wizualnej, które wykonaliśmy dla przedsiębiorstwa PBDiM, są opatrzone znakiem graficznym, który określa firmę.
Ten materiał fotograficzny doskonale pokazuje, że identyfikacja firmy może bazować na pewnej swobodzie zastosowania znaków graficznych.
Nie w każdych warunkach i niekoniecznie ściśle określone logo – jego wierny kształt i kolor, muszą być zastosowane, aby rozpoznawać firmę.
W zasadzie lepiej jest trzymać się kanonu – znaku logo, łatwo rozpoznawanego i zapamiętanego przez wielu ludzi.
Jednak czasami użycie logo w typowej formie jest trudne, niemożliwe lub niestosowne. Wówczas można zastosować inny, uproszczony środek wyrazu.
Komunikacja społeczna i zagrożenie COVID
Jako producent reklamy wizualnej, wykonawca wielu różnych nośników komunikacji wizualnej, realizujemy czasami nietypowe zlecenia.
Takim nietypowym zamówieniem jest realizacja przesłony socjalnej anty-COVID.
Przesłonę wykonaliśmy z płyt bezbarwnego pleksiglasu i zamontowaliśmy w recepcji, używając nieco przerobionego sytemu linkowego do podwieszania.
W ten sposób trochę ograniczyliśmy możliwość ustnej komunikacji werbalnej, na rzecz pisanej i wizualnej.
To jest właśnie kolejny przyczynek do tego, że wizualne nośniki informacji będą się coraz bardziej rozwijać.
Oferta
Zapraszamy do współpracy w budowaniu wizerunku Państwa marki.
Nasza firma służy pomocą.