Drukowanie banerów reklamowych – realizacje przykładowe. Galeria druku reklamy.



Oferujemy Państwu profesjonalny druk trwałych banerów reklamowych.

Drukujemy zarówno niewielkie banery reklamowe, jak również wielkoformatowe o powierzchni kilku i kilkudziesięciu metrów kwadratowych.

Materiał bazowy banerów i sposób drukowania dostosowujemy do Państwa potrzeb i oczekiwanej jakości wydruku.

Reklama dużego formatu i wielkoformatowa. Banery reklamowe – przykłady druku.

Więcej informacji:

Drukowanie reklamy

Druk reklamy – galeria banerów reklamowych

Nasza galeria przedstawia przykładowe realizacje reklamy drukowanej.

Mamy nadzieję, że przedstawione zdjęcia poglądowe wzbogacą Państwa wiedzę o druku reklamy wizualnej.

Dzięki zdjęciom prezentowanym w galerii możecie Państwo zwrócić uwagę na różne zależności i szczegóły, których zazwyczaj nigdy się nie zauważa.

Oczywistym faktem jest to, że zazwyczaj mało kto przykłada wagę do reklamy wizualnej, np. banerów reklamowych. To jest naturalne, ponieważ zasadniczo mamy ciekawsze obiekty do oglądania, niż ogłoszenia promocyjne w przestrzeni publicznej.

Sytuacja się zmienia, gdy ktoś postanowi promować swoją ofertę z pomocą banerów reklamowych.


Druk reklamy, która jest dobrze widoczna

Oczywiście drukowanie banerów reklamowych promujących ofertę firmy, jej działalność, wydarzenia i wiele innych jest sposobem na tanią reklamę.

Niestety w wypadku realizacji tego typu wyłania się kilka problemów. Podstawowym kłopotem jest to, że mało kto przykłada wagę do reklamy wizualnej – o tym właśnie przed chwilą pisaliśmy.

Planując inwestycję czasu i pieniędzy w drukowanie banerów reklamowych trzeba zwrócić uwagę na to, aby mogły być właściwie eksponowane w terenie.

Baner reklamowy powinien mieć wystarczająco dużo miejsca na to, aby był swobodnie dostrzeżony. Miejsce ekspozycji powinno współgrać z wielkością reklamy, co będzie owocowało dobrą widocznością.


Druk czytelnych banerów reklamowych

Kolejnym zagadnieniem związanym z drukowaniem banerów reklamowych jest ich warstwa graficzna.

Chodzi tutaj o czytelność treści komunikatu graficznego, przejrzystość formy oraz wyraźne liternictwo.

Drukowanie czytelnych banerów reklamowych nie jest możliwe bez wstępnego planowania treści merytorycznej i graficznej.

Planując wykonanie czytelnej reklamy wizualnej – małych lub dużych banerów reklamowych, należy hołdować zasadzie minimalizmu.

Właściwą radą jest sugestia, by ograniczyć ilość informacji, zatem i bodźców dla odbiorcy, ponieważ można go zniechęcić nadmiarem. Zasadniczo nikt nie będzie czytał banerów reklamowych jak gazetki promocyjnej, więc zbytnie zagęszczenie informacji jest wadą.

Niestety drukowanie czytelnych banerów reklamowych przez naszą agencję często jest niemożliwe, ponieważ to Klient podejmuje ostateczną decyzję. Decyzje Klienta nie zawsze są dobrze przemyślane.


Produkcja tanich banerów reklamowych

Decyzja o zamówieniu określonego rodzaju reklamy wizualnej jest dość często oparta o planowany budżet /warunki finansowe.

Banery reklamowe są niemal najtańszą formą reklamy wizualnej. Dlatego wielu nabywców nie przykłada specjalnej wagi do tego, jak będzie wyglądała taka reklama w praktyce.

Często liczy się tylko możliwie niewielki wydatek finansowy, a już drukowanie dobrej jakości banerów reklamowych jest mniej istotne.

Fakt, że cena banerów reklamowych jest stosunkowo niska, powoduje zupełnie inne reakcje nabywców, niż przy zamówieniu reklamy droższej – innego rodzaju.

Możliwość drukowania tanich banerów reklamowych sprawiła, że wszystkich stać na ich zamówienie, wobec czego są zamawiane masowo. Potem są wieszane na przypadkowych ogrodzeniach, ścianach i bywają potem mocno zaniedbane oraz porzucone.

Dlatego drukowanie tanich banerów reklamowych należy uznać za dobry sposób na reklamę, ale tylko w określonych warunkach i krótkotrwale.


Produkcja trwałych banerów reklamowych

Czy drukowanie trwałych banerów reklamowych ma sens?

Zasadą reklamy wizualnej jest odpowiedni poziom estetyczny, a zatem również prezencja, której nie mają banery reklamowe, wykonane jak najtaniej. Zatem drukowanie banerów reklamowych powinno być wykonane na solidnych materiałach i z dobrą jakością graficzną.

Mając na uwadze to, że banery reklamowe powinny być jednak krótkookresową reklamą wizualną, należy indywidualnie weryfikować potrzeby.

Być może opłaca się zamówić mniej trwały baner reklamowy, jeśli ekspozycja nie będzie trwała zbyt długo.

Z pewnością każdy z różnej jakości banerów, zarówno ten tańszy, jak droższy, należy obserwować w trakcie użytkowania, ponieważ nawet najbardziej solidne banery są stosunkowo nietrwałe.

Trwałość druku i materiału bazowego zależy między innymi od mrozów, opadów, zanieczyszczenia powietrza, intensywności promieniowania słonecznego, właściwej instalacji itd.

Nawet najbardziej solidne, trwałe banery reklamowe należy kiedyś zdemontować, gdyż wszystko się kiedyś zużywa, a zniszczona reklama odnosi skutek odwrotny do zamierzonego.