Jakie reklamy dla firmy ? • Przykładowy wybór materiałów reklamowych do promocji sklepu z częściami samochodowymi.
Grafika reklamowa @reklamyArek CC-BY wykonana dzięki Johannes Plenio via Pixabay →
Jakie reklamy dla firmy ?
Przykładowy wybór materiałów reklamowych do promocji sklepu z częściami samochodowymi. Pokazujemy jakie reklamy dla firmy wybrał nasz Klient, aby poinformować o własnej ofercie handlowej.
Publikacja zdjęcia, oraz opis informacyjny dla firmy na mapach Google – reklama w Google Maps →
Przykładowy wybór materiałów reklamowych
Na powyższych zdjęciach pokazujemy przykładowy wybór materiałów reklamowych, zrealizowanych w jedostkowym zamówieniu dla firmy z akcesoriami samochodowymi – sklepu Lumi 4Truck w Grębiszewie k. Mińska Mazowieckiego.
Funkcjonująca już wcześniej w innej lokalizacji firma rozszerzyła swoją działalność handlową. Firma Lumi 4Truck otworzyła nowy sklep z akcesoriami samochodowymi.
Każde działanie wymaga odpowiedniego ogłoszenia. Szczególnie działalność biznesowa jest wrażliwa na zaniechanie ogłoszenia własnej oferty. Nieprawidłowo sporządzona oferta, źle wdrożona, lub eksponowana w zbyt wąskim zakresie – może spowodować zaburzenie prawidłowego funkcjonowania firmy. Czasem brak odpowiedniej informacji, jaką również jest reklama – może spowodować załamanie inicjatywy biznesowej, a często likwidację.
Każda agencja reklamowa powinna doradzić inwestorowi jaki rodzaj reklamy wybrać, jak przeprowadzić kompleksową kampanię promocyjną, zarazem informacyjną.
Przykładowy wybór materiałów reklamowych, które zamawiały inne firmy o podobnym profilu działalności, lub w podobnej sytuacji organizacyjno – biznesowej może pomóc w podjęciu decyzji. To właśnie na podstawie obserwacji podobieństwa, analizy potrzeb i możliwości – można dokonać próby określenia właściwego wyboru materiałów reklamowych →
Jakie reklamy dla firmy handlowej, prowadzącej sklep z akcesoriami
Przykładowe zdjęcia umieszczone powyżej pokazują jakiego wyboru dokonała firma Lumi 4Truck do zareklamowania swojej oferty – sklepu z akcesoriami samochodowymi.
Na podstawie swojego budżetu oraz analizy potrzeb, firma zdecydowała o tym jakie reklamy wybrać na rozpoczęcie handlowej działalności gospodarczej w nowej lokalizacji.
Nasza agencja reklamowa przygotowała projekty i wizualizacje dla firmy Klienta. Na tej podstawie zapadła decyzja o realizacji reklamy w zakresie, który został zaakceptowany jakościowo, organizacyjnie i we właściwym budżecie.
Sklep z akcesoriami przejął po poprzednim właścicielu lokalu używany kaseton reklamowy. Wystarczyło więc wykonać na wymianę: płytę pleksi do kasetonu, z naklejoną grafiką wydrukowaną na folii translucentnej.
Do zamontowania na istniejącej już ramie nośnej wykonaliśmy <a “szyldy i tablice reklamowe” href=”https://www.reklamy-arek.pl/realizacje-szyldy-reklamowe-tablice-reklamowe/”>szyld z blachy alucynkowej, który został zabezpieczony laminatem anty UV. Ciekawostką na którą warto zwrócić uwagę jest możliwość transportu takiego szyldu w postaci zrolowanej, co nie jest możliwe przy transporcie arkuszy z wielu innych tworzyw.
W celu wypromowania lokalnego sklepu i jego ofery firmowej wykonaliśmy duży baner reklamowy o wysokości ponad 2 metrów.
Kampania reklamowa na nośnikach reklamowych zewnętrznych ograniczyła się na tym etapie wyłącznie do produkcji banerów. Kilka wykonanych w tej serii banerów jest powieszonych na ogrodzeniach, lub innych udostępnionych firmie obiektach.
Identyfikacja firmy wymaga rownież dystrybucji poligraficznych materiałów informacyjnych.
W ramach tej kampanii reklamowej nasza drukarnia w Mińsku Mazowieckim wykonała skład – DTP, oraz wydrukowała ulotki dwustronne, oraz wizytówki firmowe, które należy raczej określić jako karty biznesowe, bądź tzw. reklamówki.
Standardowe wizytówki personalne z zasady nie zawierają oferty handlowej, a najwyżej określenie rodzaju związanej działalnoći biznesowej. Wizytówka firmowa może zawierać rozszerzoną informację o działalności firmy – tak też może wyglądać karta biznesowa. Natomiast umieszczenie bogatej oferty handlowej, opisów, mapki wskazującej lokalizację firmy – powoduje, że taki produkt merytorycznie bardziej przypomina ulotkę. Tak więc ulotka na sztywnym kartoniku o rozmiarach wizytówki jest reklamówką, lub firmową kartą biznesową. Trudno jednak zachować semantykę do poprawnego określenia znaczenia tych określeń, gdyż często rozumiane są w sposób wymienny.
Reklama w internecie – wizytówka firmy w Google Maps
Podejmując decyzję jakie reklamy dla firmy zamówić, aby jak najbardziej skutecznie informowały i przypominały o działalności biznesowej – trzeba pamiętać o internecie. Największą i najbardziej wszechstronnie działającą w internecie firmą jest Google Alphabet Inc. Na łączach polskiego internetu Google kontroluje ok. 97,67% całego ruchu, oraz świadczy wiele przydatnych usług, które są bezpłatne i pomagają zorganizować obieg informacji.
Bezprzecznie koniecznością dla prowadzonego biznesu jest posiadanie własnej strony internetowej ( prosimy nie mylić z namiastką jaką jest strona na Facebook, która jest oczywiście ważna, lecz ma inną rolę )
Własna strona www jest narzędziem niezbędnym do prawidłowego działania biznesu i powinna być promowana m.in. przez rozmieszczenie w sieci wskazówek, czyli linków do strony.
Linki do strony często przybierają różnorodną postać skróconej wizytówki firmy, a ich ilość i jakość wpływają na ogólną widoczność oferty firmowej w internecie.
Reklama w internecie zaczyna się od zgłoszenia własnej działalności biznesowej do operatora Google. Wizytówka w Google Maps nie musi być związana z posiadaniem własnej strony internetowej, jednak jest weryfikowana przez zespół pracowników Google Maps.
Nasza agencja reklamowa wielokrotnie umieszczała informacje biznesowe ( nie dotyczy RODO ) na mapach Google – na potrzeby działalności firmy Klienta. Przedstawiony powyżej w publikacji screenshot przedstawia zdjęcie wykonane dla firmy Lumi 4truck Grębiszew, a umieszczone i uzupełnone o opis, przez naszą agencję na mapach Google.
Tą usługę internetową nasza agencja reklamowa wykonała gratisowo.
Doradzimy jakie reklamy wybrać dla Twojej firmy
Zapytaj, napisz, zamów >> a_rek@tlen.pl <<
Reklamy dla lokalnej firmy →
Obejrzyj podobne reklamy dla firmy diagnostycznej i sklepu z akcesoriami samochodowymi
Tagi: • reklamy dla firmy • wybór reklamy • wybór materiałów reklamowych
Opis artykułu:
Przykładowy wybór materiałów reklamowych do promocji sklepu z częściami samochodowymi. Jakie reklamy dla firmy wybrał nasz klient, aby poinformować o własnej ofercie handlowej. Kampania promocyjna; grafika na pleksi do kasetonu reklamowego, szyld reklamowy, banery reklamowe, ulotki, wizytówki, reklama w Google Maps.