Drukowanie wizytówek i ulotek reklamowych – realizacje przykładowe. Galeria.
Nasza oferta obejmuje różne opcje, jak druk ekspresowy, cyfrowy i offsetowy.
Wizytówki i ulotki drukujemy zarówno w niewielkich, jak i dużych nakładach.
Mamy do wyboru mamy zróżnicowane gramatury papieru, kartonu, różne rodzaje i techniki druku oraz konfekcjonowanie.
Drukowane przez nas ulotki oraz wizytówki mogą mieć różne wielkości, nietypowy kształt lub zdobienie, np. złocenie, lakierowanie selektywne, tłoczenie.
Oferujemy wiele możliwości druku i wykończenia, a z chęcią pomożemy przy dokonywaniu wyboru.
Więcej informacji o drukowaniu wizytówek i ulotek reklamowych
Ulotki reklamowe, wizytówki – przykłady druku.
Druk materiałów reprezentacyjnych i promocyjnych.
Drukowanie wizytówek i ulotek
Nasza galeria przedstawia przykładowe realizacje wydrukowanych wizytówek i ulotek reklamowych.
Przedstawione zdjęcia poglądowe mogą wzbogacić Państwa wiedzę o druku materiałów reprezentacyjnych i promocyjnych.
Druk wizytówki i ulotki reklamowej jest podstawowym atrybutem działalności w sferze publicznej, ponieważ są praktycznym środkiem wzajemnego komunikowania się.
Wizytówki i ulotki reklamowe są wręcz niezbędne w działalności biznesowej, a również w sferze niekomercyjnej. Przydatne są w działalności urzędów, placówek oświatowych, różnych organizacji itd.
Merytoryczna treść wizytówki lub ulotki, a również ich ostateczny wygląd zależy od rodzaju prowadzonej działalności. Każda wydrukowana wizytówka lub ulotka niesie ze sobą komunikat, który powinien być odpowiednio przedstawiony i oprawiony graficznie.
Wybór rodzaju wizytówki i ulotki polega na określeniu, w jakim zakresie wydrukowane materiały mają reprezentować i promować działalność.
Sposoby drukowania wizytówki i ulotki reklamowej
Zasadą jest, że wizytówki osobiste przedstawiciela danej organizacji lub firmy powinny cechować się wysokim poziomem estetyki. Dotyczy to zarówno warstwy graficznej, jak również techniki wykonania i materiału.
Zupełnie inaczej mogą wyglądać osobiste wizytówki, które treścią są związane z promowaniem działalności komercyjnej. Oczywiście zawsze powinny być estetyczne, lecz mogą być lżejsze gatunkowo w zakresie swobody graficznej i materiałowej. Zastosowanie wielu barwnych rozwiązań oraz oryginalnych kształtów nie będzie dysonansem.
Drukowanie ulotek informacyjnych i reklamowych
Podobne zasady mają zastosowanie do druku ulotek.
Ulotki niekomercyjne, np. dydaktyczne, informacyjne, powinny być przejrzyste i stonowane, więc w pewnym stopniu ograniczone w warstwie graficznej. Dla podniesienia ich rangi mogą być użyte inne specjalne środki, jak ponadstandardowe materiały do druku.
Ulotki reklamowe powinny zachęcać swoją kolorystyką i bogactwem kształtów oraz formą. Oczywiście należy unikać zbytniego przeładowania oraz chaosu w rozwiązaniach graficznych i przekazywanej treści, gdyż mogą stać się całkowicie nieczytelne.
Materiał i technika wykonania nie muszą, lecz mogą być ponadstandardowe, a to przyczyni się do powstania lepszego wrażenia u odbiorcy.
Drukowanie wizytówek i ulotek